I RATHER TANGO WITH MYSELF THAN YOU


(tröja H&M, jeans Gina tricot, jackan är pappas gamla, skor Scorett)

Brände mig på spisplattan, det gör så fruktansvärt ont för tillfället så att jag har lust att kapa båda fingrarna, men jag får helt enkelt vänta tills smärtan är så olidlig att de domnar, skönt!
Annars ligger jag här i sängen och försöker intala mig själv om att jag är bäst i världen och att inget kan "bring me down" det går ganska bra faktiskt, jag känner mig jäkligt stark. Jag behöver inte bevisa för någon vem jag är, jag kan försvara mig själv och behöver inte dum backup. Jag är bekväm med personerna i mitt liv och skulle inte vilja byta ut dem mot någon i världen. Jag vill inte umgås med folk som man hela tiden ska behöva anpassa sig efter, åt helvete med det, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: ida

perfektaaaaaaaaaaa bodynnnn och stilen har du. I likeeey you<3

2011-11-18 @ 13:37:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0