WHEN THE SUND GOES DOWN

FYFAN VAD GÖTT! Jag är så sjukt glad just nu att jag håller på att spricka.
Äntligen kom min underbara vackra drömbikini in på H&M (så här ser den ut). Ska även beställa den beiga men det få bli när pengarna rullar in och jag har cashflow!

Annars då? gör faktiskt inte särskilt mycket för världen at the moment.
Sitter i skolan och ska snart försöka få med mig bea och sofie in i studion och fota. Funderar även på att ta en sväng in till skövde efter skolan för att kolla alla torsdagsnyheter inne på min favoritbutik!
Vi hörs när jag kommer hem bananer!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vill med leka in tha studio :(

2011-03-17 @ 10:20:07
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0