BACK TO HOW THINGS USED TO BE, WITH YOU



Ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen den här veckan men jag har faktiskt pluggat en hel del den här veckan. I måndags och tisdags var det plugg till naturen och i onsdags så var det finputsning av två uppsattser och inlämningsbilder till våran utställning i skolan.


Ja, nu ligger jag iallafall i skrivande stund i min säng och har precis gått och lagt mig.
Imorgon blir det ingen skola för mig eftersom att jag ska fixa och dona lite innan jag åker till min Henrik!

En liten to-do list för mig själv tills imorgon:
- Ta en dusch, det kan du behöva.
- Ta med ansiktsprodukterna/hårprodukterna.
- GLÖM FÖR FAN INTE PLÅNKAN OCH BANKOMATKORTET!!!1
- Ladda ner lite nya låtar. fan, samma har snurrat i din spelningslista sedan 1999.
- Ta med laddaren. Skyll dig själv som inte har en fucking normal laddare längre.
- Glöm inte hörlurar om du inte vill dö långsamt av fjortisar som skriker och +40 åriga tanter som tror dom är 20.
- Håll koll på dina grejer så inte någon liten turkunge försöker sno din väska (alltså ja, det har hänt)

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Ja verkligen :)

2011-02-12 @ 19:26:01
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0