GODNATT

måste skriva av mig så vilket ställe är bättre än här? håll i hatten, nu kör vi.
ibland hatar jag mig själv, jag kan bli så fruktansvärt elak mot folk omkring mig att jag ibland inte tror att jag är mänsklig. Mina fina vänner som alltid ställer upp och ibland behandlar jag dom så illa.
När det kommer till mig som person så jag är två händer fulla! Jag är högljud, jag skriker ut mina åsikter tit som tät (ofta utan att tänka), jag försöker bestämma och är ibland osäker. och ändå på något sätt så är dom ändå kvar. Jag vill bara liksom ta en sekund och be hundra gånger om ursäkt för enligt mig så hade jag inte stått ut med mig själv fem minuter, ibland gör jag faktiskt inte det.  Ibland måste man bryta ner sig själv för att klättra rätt upp igen. jag hade inte varit någonting utan mina vänner, jag är så lycklig att ha vänner som dem.
och jag ska bannemig förändras för jag är trött på mig själv, jag kan knappt andas.
jag vet vem jag vill vara och en dag kanske jag når hela vägen dit.

Kommentarer
Postat av: sofie

Vi tycker om dig för den du är<3

2011-12-21 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0