ÅNGESTEN BUBBLAR


Just nu ligger den här på H&Ms hemsida och bara väntar på att jag ska trycka på beställningsknappen, för första gången på väldigt länge kan jag tyvärr inte klicka därför att jag inte kan hämta ut mitt paket pga. att jag ska åka till Öland, känns hemskt verkligen. Tyvärr kan jag inte heller be mina kära bror att köpa det här åt mig i försenad födelsedagspresent heller eftersom han liksom jag åker bort. livet suger, jag känner verkligen hur jag dör inombord, typ världens finaste klänning.

för er  som faktiskt har chansen att beställa klänningen, 249 pix går den på för er.
pusss.

Kommentarer
Postat av: Elina

Halloj!

Måste bara fråga vart du köpt den blommiga bustiern från garden collection som du visade på bloggen för ett bra tag sen? Hittar den inte någonstans på nätet, haha. Kan lika gärna passa på att fråga vart du fått tag på det snygga turkosa nagellacket också.

grym blogg tjejen!

2010-07-09 @ 19:18:49
Postat av: Matilda

jag köpte den på H&M:s webbshop, den kommer bara in någon gång i månaden :) det har jag köpt på H&M också fast i butik.

2010-07-09 @ 19:48:53
URL: http://fancyascrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0