HERE COMES THE SUN


ÅH BILDBOMB TYP! haha, kan vara ett av de fulaste orden jag vet ..
fast i det här fallet är det ju det. Önskade att jag hade haft med kameran till skolan idag för när jag, Mathilda & Fanny (förövrigt så är de något av det bästa jag vet) satt utanför skolan och väntade på bussen samtidigt som vi solade såg jag framför mig en sjuukt mysig bild, men hepp, vem har med sig kameran till skolan om man går media eller? Inte jag iallafall.

Angående bilderna så är jag så förbannat efterbliven, jag sa till mig själv "VAR SERIÖS" mhm, när jag kom tillbaka hade jag med mig två seriösa bilder på mig själv till datorn, ja och det är den första och sista bilden, och den sista bilden tappade jag även kameran i huvudet på, så gissa vem som satt och asgarva åt sig själv sedan ändå? fufu, vad dålig jag är haha. NEJ UT I SOLEN IGEN MATILDA!! bye
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0