BE HERE NOW

Eftersom jag är ganska dålig på att skriva seriösa texter så ska jag faktiskt göra det nu, folk som är trötta på att jag klagar eller är irriterad oavbrutet .. läs inte!

Den här dagen var verkligen bra, tills jag kom hem. Jag trodde verkligen att du skulle bli bra, jag trodde att du skulle bli frisk för du var så pigg när jag var på sjukhuset. Du får inte försvinna, du kan inte försvinna .. du var en del av min uppväxt och är en del av min uppväxt. Jag har så många minnen från när jag var liten, jag och linus lekte alltid på din stora båt när vi var små och vi lekte alltid i din skylift fastän du inte fick, du gjorde det alltid lite extra kul att vara barn. Man blev glad varenda gång du kom och hälsade på och det kändes som att även om du var gammal, så var du bara gammal på utsidan för på insidan var du lika gammal som oss.
Pappa säger att någonting dödar dig inuti, jag dör inuti.
Du måste bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0