ANSWER



Anonym - "gah, du är så snygg....
hur får du håret sådär perfekt? och vad är jackan från?
ha det bäst"

Svar: haha, tack.
hur du får håret såhär? låt nikki klippa av din lugg helt snett och åt helvete, vänta några månader tills den har växt ut och wow, där har du den hemska luggen haha. håret, mhm vad ska jag säga, tacka gud för löshår.
den enda hårstylingen jag andvänder är förvrigt hårspray..
.. och jackan är mammas gamla, men jag har lite för mycket fritid så jag satte nitar på den.
detsamma, xoxo!


Kommentarer
Postat av: nikki

Men matilda:( hahah ja kanske ska bli frisör trots allt eftersom du blir så snygg ändå:D

2009-10-09 @ 16:33:36
Postat av: matilda

jag sa aldrig att jag ångrade det ;) hahhaha

2009-10-09 @ 18:47:09
URL: http://fancyascrew.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du clip ons eller har du typ limmat fast hårförlängning? :)

2009-10-10 @ 19:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0