THOUGHTS

Sitter här och skriver en önskelista. Jag känner verkligen att jag börjar bli gammal. aldrig någonsin i mitt liv trodde väll jag att jag skulle önska mig en nerssicär i julklapp, det är ju bland det tråkigaste man kan önska sig, men om det är behövligt? Ja det är det ju faktiskt. Nuför tiden tänker jag nog mer på vad jag behöver än vad jag bara vill ha för att vilja ha. visst kunde jag väll köpa mig en egen men jag har inte hittat någon som fallit mig i smaken så jag vill bli överaskad, jag känner på mig att om jag nu får en i julklapp så blir jag nog hur glad som helst oavsätt hur det ser ut, bara den är stor vilket jag har skrivit i min önskelista "en stor en" står det med tjocka bokstäver.
Sen det här med pengar, det är ju också väldigt tråkigt, fast det är man ju alltid i behov av .. och särskilt jag, nu när jag ska köpa min nedrans iPhone .. Ja, jo, jag har äntligen givit med att så  dum telefon är det ju inte trotts allt. Men vit ska den då vara också, annars kan det kvitta.

vad annars önskar man sig i julklapp? Jag vet faktiskt inte, inget särskilt. Jag fokuserar hellre på julmyset, julbaket, granen och alla fina julsaker som ska fram innan jul, det är ju det som är det bästa .. och så maten förstås! Åh, vad jag vill ha jul nu på en gång.

ps. har även hittat min balklänning, är så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0