THE OLDER WE GET THE BETTER WE USED TO BE


Ett paket kom på posten idag, i det låg bla. dessa. Oj sa jag och sen helt plötsligt så blev dessa en storfavorit!
199 pix (rea) från H&M.



Annars då? Jo, jag såhär förbaskat snygg för tillfället då jag sitter och tycker fruktansvärt synd om mig själv som har ett plåster på hackan, en godisburk som gjort att jag fått ont i magen och en ganska så ledsen pojkvän som jag försöker få på bättre humör, vilket just för tillfället inte har resulterat i särskilt positiva framsteg.
Vill bara ha honom här nu så jag kan pussa på honom och tala om för honom att allting kommer ordna sig!

Nä, nu måste jag sova, för imorgon ska jag jobba på H&M, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0