I ALWAYS BE JUST WHO YOU WANT ME TO BE, I GOT MY T-T-T-TOUNGE IN MY CHEEK ..



Duktigt aktiv har jag varit idag, nej kanske inte men för jag har nog inte fått någonting gjrot idag överhuvetaget. Skulle gå ut och gå men ångrade mig snabbt för min motivering var "för kallt", skulle plugga direkt när jag kom hem men jag "var för trött" osv, osv. dessutom så satt jag framför datorn i skolan och skulle skriva en spökhistoria men den enda spökliga jag fick gjort på hela den lektionen var mina skrik när jag misslyckades att slå rekord i ett bilspel på facebook, haha.

Nu har jag iallfall rotat igenom pappas LPskivor hemma och hittat ett omslag som jag gillar (se bild ovan)
och jeanshortan är världens bästa väns!
puss, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0