SOMETIMES IT HURTS INSTEAD

Idag har varit en hemsk dag.
Jag har till och med för första gången råkat springa/backa in i en kund för att jag vände mig om och skulle prata med Nathalie. Det var fruktansvärt pinsamt, ville dö. så jag gick och gömde mig på lagret i fem minuter
Förövrigt är jag dötrött och ska precis börja skriva på en uppsatts om Wes Craven (23:25).

Det bästa som hände idag var iaf shopping med mamsi och min syster,
fick med mig en topp och tröja hem. och så var jersey shore kul också.

Kommentarer
Postat av: julia

Åh, ja jag får nog göra så jag med! fick du tillbaka dina pengar och så? : )

2011-09-22 @ 22:12:16
URL: http://juliasteggo.blogspot.com
Postat av: julia

Sv: Men va? ja, för jag mailade till kundtjänst, och då ringde de upp mig igår med dolt nummer, så jag passade på att fråga när, ungefär, pengarna skulle komma in på mitt konto igen. han sa något om att de var "reserverade" och att det kunde dröja någon vecka innan jag får tillbaka dem! ge mig en uppdatering om vad de sa på banken : )

2011-09-23 @ 12:53:44
URL: http://juliasteggo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0