LITE GREJER OM MOI SOM MAN INTE KUNDE BRY SIG MINDRE OM

Om någon pratar med mig om Harry Potter så kan jag prata oavbrutet i timmar, hade nog inte ens märkt om personen dog på kuppen och hade jag märkt det hade jag forsatt konversationen tyst i mitt huvud tills jag diskuterat klart. Mitt rum består i stort sätt av en enda stor garderob. Jag suger på att vissla, fast jag får väl G- på att vissla Pippi Långstrump. Jag älskar att vara ensam, det är enligt min åsikt bland det bästa jag vet, jag gillar faktiskt inte människor särskilt mycket (HAHA). Jag kan verkligen bli ehm .. galen? kan man säga så för småsaker, lite som hulken fast jag växer inte och blir heller inte grön men vredesutbrottet är ungefär samma. Jag har väldigt tunt hår, Congrats! till er som missat det. Jag kände henke sedan tre år tillbaka innan vi blev tillsammans. Jag är en riktigt mamma- & pappagris. Spottade en gång på min fabror av någon anledning, alltså jag var liten. Har haft tandställning två gånger, en av gångerna var för att jag sög på tumme tills jag gick i tvåan så de stoppade in ett galler i munnen på mig. har aldrig gråtit över en kille förän henke kom in i bilden. är både höger- & vänsterfotat. Som alla vet så älskar jag Harry Potter, men även Star Wars och Scream filmerna ligger mig mycket varmt om hjärtat. Har fruktansvärt dåliga matvanor (och då menar jag godis till frukost, lunch, middag och kvällsmat vissa dagar) så tacka gudarna för mamsen och papsen gener. och sist men inte minst då, ja älskar mat och sen såklart min pojkvän för er dumbasses som efter 16 månader inte riktigt fattat det än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0