+ + + + + +



I beigt och svart - awesome, perfecto, göttkött mannen!

Förstår inte riktigt varför inte mamma har hypat mig om dessa innan, de här kommer förmodligen användas i repeat hela sommaren. Nu är det bara mina vita conscious collection shorts som saknas (än så länge, de kommer ju snart) sedan har jag nog hela min färgsamling av shorts! åter igen, göttkött mannen!

Förövrigt så har min helg varit helt fantastisk än så länge, har mest chillat med min underbara pvän. och imorgon tar både han och jag en dag ledigt från skola och resten av livet bara för att kunna umgås en dag extra eftersom att vi sen inte ska träffas på två veckor, hårt men sant. Så snart ska vi krypa ner under ett täcke i fula mjukiskläder och kolla på Sanctum. Fruksallad är given här, henke vet bara inte om det riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart kommer shortsen ifrån? :)

2011-05-23 @ 05:55:59
Postat av: Matilda C

sv: De är mammas gamla jeans/byxor som jag klippt av :)

2011-05-23 @ 21:47:55
URL: http://fancyascrew.blogg.se/
Postat av: paulina

fattar inte vart du hittar alla dregglande snygga shorts!! heeeelt seriöst, köp två par varje gång så att jag kan köpa det ena paret! vill också hitta snygga shorts :(

2011-05-23 @ 21:48:09
URL: http://realityoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0