YOUR LOVE WILL BE SAFE WITH ME



Tycker att jag borde få ett pris för att vara i skolan utan Mathilda! Till och med när jag fick ett vredesutbrott stannade jag kvar och det mina vänner, det är ta mig fan inte dåligt för att vara jag. jag som så fint brukar storma ut och sparka och slå i saker men inte den här gången, tio freakin' poäng till mig!

I övrigt har den här skoldagen gått åt att sitta vid datorn, och även bygga pappersflygplan med Bea. Vi är praktiskt taget värdelösa. det var nog det, latero!

Kommentarer
Postat av: alina

har du alla harry potter böcker hemma? HARRY ÄGER!! fast din blogg äger mer! skitbra blogg verkligen!:)

2011-03-18 @ 18:39:02
Postat av: matilda

haha, ja det har jag! han är mannen, myten, legenden ;) tack :)

2011-03-18 @ 23:35:54
URL: http://fancyascrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0