TJUGOANDRA JUNI

 



(go min och att ja, jag har shorts på mig på bilden men av någon anledning valde dem att inte synas)

Ska om några timmar placera min booty i bilen för att spendera min midsommar på Öland med fina vänner.
Eftersom att jag inte kan sitta i bilen i mer än en timme utan att vilja ta död på mig själv så har hela säsong två av cougar town och min harry potter bok fått följa med vilket nog kommer sätta mig i underhåll de fyra timmarna som resan tar (minst).

Hoppas iallafall att ni får en grym resterande vecka och midsommar, fred!

Kommentarer
Postat av: Eivindviktoria

Really enjoy your website. Thank You.

2012-08-16 @ 16:06:12
URL: http://eivindviktoria.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0