KORALL





När jag och pappa var i Kalmar idag stannade vi förbi Monki, detta är resultatet av vad jag kom hem med.
En vit topp som är ursnygg i ryggen och en ny rosa plånbok (vill ha en turkos också!!!) .

Bortsett från att storhandla mat inför midsommar och ta ett stressvarv på IKEA så har min dag gått åt till att bygga en våningsäng i förtältet tillsammans med pappa. Blev förvånad över hur duktig jag var som faktiskt kan säga att jag var lika delaktig i det fina resultatet som pappa var, så nu sitter vi här utslitna men stolta och njuter i förtältet. Stadigt som fan! Nu ska jag slå på några avsnitt cougar town, invänta Henke, Emma och Linus mfl. och sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0