HELGEN

Hej hopp, gummisnopp.

Har haft en den bästa helgen på länge som har involverat student och min födelsedag bla.
På fredagen så tog min kära bror studenten och dagen efter det blev jag hela arton år och min underbara pojkvän tog studenten. Han var verkligen hur fin som helst, samt hur full som helst.

Studentfirande hemma hos världens bästa tvillingar blev det efter det och senare drog vi vidare till krille i cirkus en halvtimme, splittrade på oss så jag hamnade hos malle ett tag, i sofia och antons lägenhet (GALET FIN IÖVRIGT) och sist men inte minstoo, hotellet. resten av helgen har vi bara chillat, henke och ricke var väll inte på toppen av sin karriär dagen efter om man kan säga så.

Fick nog med det mesta, uppdaterar senare! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0