PERFEKT:BAS

 

 



weekday&cheapmonday, herr.

Behöver verkligen bas t-shirts. känns som om alla budgetkedjor just nu alltid ska göra allting så för mycket med fickor på sidorna, för långa eller för korta, för detaljerade över vid kragen eller något annat som absolut inte behövs, jag vill ha det enkelt.

Annars då? har väll inte rört på mig i onödan idag om man säger så, har vandrat runt mellan dator, kylskåp, skafferiet och tvn i stort sett hela dagen vilket har varit fantastiskt skönt .. snart är det dock slut på det eftersom att mamma, pappa och alicia åker till öland imorgon och lämnar mig själv hemma i två hela veckor. usch, jag kommer dö av ensamhet. jag älskar att vara ensam, men inte i två veckor. får helt enkelt tvinga mina vänner att bo här. sen kommer ju henke nästa vecka också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0