DE SENASTE DAGARNA

Först och främst, hej på er igen.
Har haft helt grymma senaste dagar (men ack för få) med min vackra pojkvän.
Har verkligen haft det så sjukt bra, man har liksom inte gjort någonting men samtidigt hunnit med så mycket, hängt och shoppat i Jönköping, badat från rodbåten, fiskat i solnedgången, fikat på thimons i regnet, druckit världens godaste varma choklad som ens bästa vän specialgjort åt en, tagit ett dopp och bara levt tillsammans med människan man älskar mest i hela världen, solat, ätit pommestallrik på torggrillen, glott film och ätit chips och bara fått vara så nära min henrik hela tiden och om en vecka firar vi ett år tillsammans? det är galet, och det gör mig så jävlans lycklig, han gör mig så jävlans lycklig. Han är min dröm fast han är verklig. åh, vad jag älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0