DEN PERFEKTA LILLA VITA

Idag insåg det jag verkligen vägrade att inse igår, de vita "perfekta" byxorna var föööör genomskinliga så det var bara att lämna tillbaka dem vilket lämnade mig i mission uncompleted läge, jag måste hitta de perfekta!
Jag och mamma virrade runt inne på H&M lite till och helt plötsligt stannade jag till och såg någonting vitt som stack ut bland alla de svarta plaggen, jag drog fram det och där kom turen tillbaka! Tröjan från vårkollektionen som jag försöker samla ihop hängde framför mig i storlek 36 .. så jag rusade in i omklädningsrummet och självklart, den satt som en smäck! det var bara för mig och mamma att traska till kassan och betala, jag är så fruktansvärt lycklig!


Kommer ni ihåg den här? det gör iaf jag, den fasnade liksom på min näthinna första gången jag såg den.

ps. den här hänger galet fint i min garderob nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0