YOU'RE FUCKING PERFECT TO ME

Jag tycker verkligen inte om att skriva ut vissa känslor i bloggen, det känns så personligt men för en gångs skull så ska jag försöka skriva ner hur jag känner:

Ni vet när man tappar kollen på tiden och känner att det var en evighet sedan man träffade just den där speciella personen och helt plötsligt kommer på att det inte ens var en halv dag sedan? När man går omkring och är lycklig bara för att man vet att den där personen är din och bara din! eller när man får spendera en massor av tid med personen men det är aldrig tillräckligt, man vill alltid ha mer. exakt så känner jag med Henrik, han kan aldrig bli för mycket, han är helt perfekt för mig och jag älskar honom så sjukt mycket, och jag som sa att jag aldrig skulle bli kär!

Sju fina månader idag, i'm yours to keep! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0