I REALLY FUCKED IT UP THIS TIME


Jacka - pappas gamla, jumpsuit - kommer inte ihåg, köpte den i grebbestad i höstas iaf, solisar - lindex

Idag har det varit grymt fint väder hela dagen ute och eftersom att jag slutade vid nio (som ni vet) så har jag haft hela dagen på mig att inte göra någonting och ingenting har jag gjort också, med min syster!'

Ps. Pappa har haft världens snyggaste khakifärgade jacka i garderoben i flera år utan att berätta för mig! den är så galet snygg i verkligheten, på bilderna ser det ut som om jag drunknar i den men detta stämmer icke sa nicke!


Kommentarer
Postat av: louise

och det ska komma från den snyggaste tjejen själv!

shit nu var det väldigt väldigt längesen vi sågs...

2011-02-04 @ 15:17:42
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0