NEON PINK


bilder: columbine & ellencleasson

När jag och henke var i Göteborg i torsdags så tog vi en sväng in på Zara, jag hittade lite grejer och precis innan vi skulle gå till proven så stannade jag och tittade, klämde och drog lite i det här plagget tills henke drog tag i mig och sa; matilda den var ful, så jag tog den inte. och jag har inte kunnat släppa den riktigt från min näthina, så nyss för tio minuter sen hittade jag den på hemsidan, igen. så jag klickade hem den! fin, nu är jag glad!

ps. en annan grej, idag har jag beställt min studentmössa! WIHO


Kommentarer
Postat av: linda-mari

Want it so badly!!

2011-08-30 @ 20:15:22
URL: http://www.linda-mari.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0