SÖNDAG

Okej, nu är jag tillbaka efter en helg med nya tag.
Spenderade fredagen tillsammans med Emma och Henke mer eller mindre, var tänkt att linus skulle vara med också men han svek oss för alkoholen och åkte istället ut och bråkade med hubabubbas.
Gårdagen var rätt lugn, mådde inte särskillt bra så jag och henke stannade hemma och mer eller mindre sov oss igenom den dagen typ, vid 10 tiden tog vi våra tummar ur röven och jag gav mot min vilja tillbaka hans cigg och gjorde hemmagjort varm oboy medans han gjorde ägg till oss.

Jag har märkt att jag inte klarar att ha en blogg och pojkvän samtidigt så jag får nog helt enkelt dumpa my man.
ah så får det bli. not in a million years va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0