OUTFIT, POLITICS


Topp H&M, linne Monki.

hola! Håller på att klurar lite på ny design. Är absolut inte trött på min gamla men jag känner att jag behöver förnya och förbättra lite småsaker. That's why.

.. Okej, en liten sak till bara, jag vet att jag inte får rösta iår men om jag hade fått så hade jag röstat på ett borgligt parti. Punkten jag ville komma till var, jag hatar socialdemokraterna, vänsterpartiet och miljöpartiet, /"¤"((" (tog bort det jag skrev här innan med tanke på att folk tog illa upp och inte accepterar mina åsikter om de röda blocket?)

(i'm never growing up)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh,jävla fittor. Bra, sakliga och övertygande argument. MVG i samhällskunskap kanske. Argumentera för din sak står det på provet. Du svarar:"ähh,öhh, jag är ju blond, men de är öhh, öhh, jävla fittor.

Herregud. Väx upp.

2010-09-17 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0