LITE DEPP

Hemma och jag säger ingenting så får jag heller ingenting sagt.
En fin faceplant har jag iaf lyckats att få till i helgen, kan även lägga till att det var på en studsmatta detta hände och nej, nej, nej det var inte på kanten av studsmattan utan på mitten, hur klantig får man vara egentligen?
Nu pryder iallfall ett fint sår och blåmärke min överläpp, hur grymt är inte det? inte så faktiskt.

Har iallfall genomgått en jobbig skoldag.
Och som ett slut på världens kanske mest tragiska inlägg så kan jag säga att jag är typ ett nervvrak för tillfället, jag vet inte vad jag håller på med, orkar inte berätta mer så jag lägger in en låt på det, här, lite så känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0