I♥U LIKE CRAZY



Halsduk & harembyxor - H&M, sweatertröja - Gina Tricot
+ Min fina fina fina fina lillasyster!♥

Okej, såhär ligger det till:
Jag uppdaterar dåligt med outfits av den anledningen att jag orkar inte helt enkelt, mitt mellannamn är liksom segen (nästan iaf). Men ändå så tog jag tummen ur röven idag, tryckte ner en väska full med kläder, drog med mig tre par skor ut (fyra med crocstofflorna som jag hade på mig ut), stativ och kamera och gick ut för att ta kort på olika outfits som jag matchat ihop men kanske inte orkat/hunnit ta kort eller haft på mig. Det blev cirka 8 olika outfits så nu slipper världens lataste tjej matilda gå ut och ta outfitbilder på cirka ÅTTA hela dagar.

Outfit nummer ett iaf!
Detta är alltså inte egentligen en dagens.

nu ska jag kolla på idol som alla andra svensson familjer!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0