ACNE/TEXT ++


GRYMMA! var ordet från Acne.

Efter ett xxxxxxx antal hungerstrake från min mage så var det till sist dags för mat i skolan men som vanligt så gick den inte äta så jag fick tigga till mig min brors bankomatkort och vänta tills klockan slog ett för då kunde jag pallra mina trötta ben ner till ica i tibro för att köpa en räckmacka och mat har aldrig smakat godare än när jag satt där och tuggade på räckisen i en busskur, TESTA säger jag bara.

Förövrigt så har skoldagen glidit på rätt bra, som på ett bananskal faktiskt.
Under lunchrasten tog jag, fanny, mattias och crille oss och spelade lite kort (VEM VANN? JAAAAG)
och när jag var trött på att vinna (hehe) låste vi in mig i mitt skåp, tack godegud för att fanny var där för annars hade jag förmodligen fortfarande suttit där.
Lite av dagen, tjaooa bananas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0