HAPPY UP HERE

Grattis ricke, nu kan du lagligt köra omkring på mig överallt (dock kommer det aldrig hända).
nej, men det är ju kul att se att du får vara först med någonting av er för en gångs skull också, (how mean)
nu är det bara fjanttvillingen kvar (även kallad min pojkvän som får fortsätta cykla till skolan då.)

skolan då? jag och fanny satt under en två timmars-lektion och målade djur och försökte gissa vilket det var, sen tyckte hon även att jag skulle vara en fluffig kanin i halloween, problemet är att kaniner är vidriga, jag hatar verkligen kaniner, bortsätt från det lilla problemet så kan jag helt klart vara en kanin ..
xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

fluffiga kaniner är söta juuu...

2010-10-27 @ 15:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0