VAFAN? JAG KAN INTE GÅ BIKINI NU?

Jag önskar att någon bara kunde ge mig en bitch-slap just nu för det slog mig precis att det snart är sommar och man kan börja gå omkring i bikini, men vafan? jag kan inte gå runt i en bikini nu, finns inte en chans på miljonen, absolut inte offentligt. Min mage är som en jävla skumgummifabrik ju.

Lika mycket som jag vill börja träna så vet jag att jag aldrig kommer orka det. Och jag kommer heller aldrig att kunna hålla mig ifrån godiset och allt socker, men det är värt ett försök.. Nu ska jag byta ut socker mot sallad och coca cola mot vatten (lovar, kommer klara mig i högst två dagar) conversen mot träningsskor osv.
OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: sharon

känner samma! jävla mage typ, hehe

2010-05-19 @ 19:29:07
URL: http://sharoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0