MIN HELG

Tillbaka till verkligheten efter en fantastiskt helg med människorna som jag tycker bäst om.
Fredagseftermiddagen spenderades på födelsedagskalas hos min kusin som fyllde 13 hela år, och efter ett tag kom nikki hem till dem och en halvtimme senare satt jag och hon utanför stationen i våran bil och hämtade mathilda och åkte efter det till Felix. Efter att kvällen bara flög iväg hos honom så åkte jag och nikki hem till mig och sov, Nikki drog skönaste kommentaren efter att ha legat på luftmadrassen hela natten "Alltså Matilda, jag har nog aldrig blivit sjösjuk utav att ligga och sova på en madrass förän nu."

Och till gårdagen, trötta som aldrig förr fick jag och nikki upp vid klockan halv 9 och käkade frukost (mest för att jag inte kunde sova längre) och sedan gick vi och gjorde iordning oss, fixade och väntade alldelses för länge på linus & Apell som skulle komma och hämta oss för att dra till Rix Fm i Jönköping.
Orkar inte skriva mycket mer, Jag drar helt enkelt en slutsatts av att det precis som förra året var en av de bästa kvällarna i mitt liv.

Bilder kommer snart, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0