I'M GOING BACK TO THE START


Ringfamiljen på mina fingrar bara växer och växer, två nykomlingar från H&M & Lindex i veckan.

Förövrigt så ber jag om ursäkt för min dåliga updatering på den senaste tiden, men som de flesta vet vid det här laget så har jag varit sjuk och just nu så har jag så mycket i mitt liv jag måste ta hand om och en särskillt sak utav alla dem som är viktigare än precis allt annat, det är ingenting jag kan berätta oavsätt hur mycket jag än vill skrika ut det för hela världens så att folk ska förstå varför jag beter mig som jag gör, men det kan jag inte ..
Jag kan bara säga att ingenting betyder mer än det där, därför är jag off från allt och alla just nu.
hoppas ni förstår, ha en braaa dag, xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0