SICK DREAMS, GREAT WEATHER

Trotts att jag kan ha haft den vidrigaste drömmen någonsin som handlade om att Heidi Montag och hennes plastikoperarade ansikte slipade sönder min hals och ristade in Matilda plus Heidi = Vänner föralltid i mitt ansikte och försökte strypa min lillasyster med ståltråd så kunde jag inte låta bli att le som en sol imorse när jag vaknde av att solen lyste igenom min ögonmask, eller ja först var jag såklart tvungen att komma ur chocken men sen så var jag glad som attans. Gick efter det ner och gjorde en räckmacka med citron på till frukost och nu ska jag snart ladda ner lite musik och sen ta en promenad tillsammans med mina nya lovers (solglasögonen) och min trogna följeslagare (kameran). Ha en bra dag people, xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0