IN THROUGH YOUR WINDOW THE SKY WILL FALL



varför kunde jag inte blivit sjuk mitt i veckan för? var det verkligen nödvändigt att bli sjuk sådär lagom när helgen började .. men just nu skulle jag faktiskt vara glad om jag fick gå i skolan men jag tror inte jag har ork till det. Hade iallfall ork till att åka till ica och köpa nya elle och en godispåse med mamma och systeryster. Förövrigt så gillar jag inte alls den nya Gucci-kampanjen som ni ser på bild nr2, vad fan har kläderna med resten utav bilden? jag tycker att kläderna ska ha ett samband med resten och det har det verkligen inte, ingenting hänger ihop.

Och en sak till när jag läste ur tidningen att man kunde köpa en kompass designad av artisten taken by trees, vilken artist tror ni inte hoppar igång då? jo taken by trees, jag menar hur stor är chansen?

Kommentarer
Postat av: charlie

haha :) ser att de flesta börjar lämna bdb :) kul!!

2010-01-18 @ 20:01:13
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0