BUT WHEN THE SUN GOES DOWN, I'LL STILL BE AROUND

Jag är uppe, wow.
somnade efter sju inatt pga. dom där jäkla harry potter filmerna, varje gång jag ville stänga av filmerna kunde inte handen dra den lilla pilen till kryssfönstret, det var ju så spännande hela tiden och det var som om jag aldrig sätt filmerna förut, vilket jag deffenetivt har. men inte tänker jag ångra att jag låg och kolla på världens bästa filmer hela natten. Det är bara att ta sig upp, bita ihop för att sedan dra till mathilda om ca 1 timme, och därifrån ska vi ta bussen in till skövde och bada med våra babes. Jag vet inte vad jag ska förvänta mig av det förbannade badhuset heller för den delen, ena halvan säger ju att det är grymt kul och resten av halvan är bara besvikna, jag säger inget så får jag inget sagt. take care people, xoxo.

Kommentarer
Postat av: mona

Hej vilken fin blogg! såg att du hade en invite till lookbook. Skulle jag kunna få den? (A) mail: [email protected]

2010-01-13 @ 18:56:12
Postat av: Anonym

Hej vilken fin blogg! såg att du hade en invite till lookbook. Skulle jag kunna få den? (A) mail: [email protected]

2010-01-13 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0