AIN'T ABOUT WHAT'S WAITING ON THE OTHER SIDE


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
ja, börjar gymnasiet, bytt gymnasium. finns nog en hel del saker egentlige men jag kommer inte på särskillt mycket just nu.
Blev någon av dina vänner förälder i år?
nej tack och lov.
Dog någon som stod dig nära?
ja (om min xbox räknas så dog det ganska hårt också)
Vilka länder besökte du?
sverige var nog det enda tror jag.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
mer händelser, och solen får gärna hälsa hej lite oftare iår.
Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
alla var nog speciella i sig men 11 juni (skolavslutningen/födelsedag) var fantastisk.
Vad var din största framgång 2009?
jag har nog blivit en mycket mer jordnära person, det tycker jag iallfall är en framgång.

Största misstaget?
ångrat en massa saker, man ska aldrig ångra någonting oavsätt hur dumma misstagen är.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej, halsfluss har jag haft lite hit och dit några gånger dock.
Bästa köpet?
alla vaniljcolor (HAHA) eller mina skor från scorett.
Vad spenderade du mest pengar på?
mat, kläder och skor.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
vänner, familj, kläder haha.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
RAP DAS ARMAS
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?
tagit med kameran överallt, gjort mer saker och varit mer öppen, jag har nästan stängt ute varenda människa det här året.
Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat pengar, litat på en del.
Blev du kär i år?
noup, inte kär.
Hur många seriösa förhållanden?
none, jag mådde nog fan bättre ensam.
Favoritprogram på tv?
GOSSIP GIRL <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
bästa boken du läste i år?
HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3 jag är sjuk.
Något du önskade dig och fick?
fick en hel del.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hade skolavslutning, alltså så spenderades den med världens finaste klass plus en hel del andra.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja och om jag hade tänkt lite innan jag agerar ibland.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
igen stil, jag väljer min stil för dagen.
Vad fick dig att må bra?
familj och vänner
Vem/vilka saknar du?
allt för många släktingar som gått bort., MITT XBOX (nej jag skämtar inte)
De bästa nya människorna du träffade?
haha åh, vad taskig jag känner mig när jag inte kommer på någon men louise och ida har varit helt underbara att lära känna :)
Årets största kärlek?
mitt xbox.
Årets besvikelse?
att vänskap kan betyda noll för vissa och att pojkvänner är värda att mista en vän för..
Årets bästa?
Fanny & Pappa
Årets snällaste?
pappa tar den här platsen lätt, plus vänner.

 årets citat?
"allting händer av en anledning" och "life's a climb but the view is great" tack och lov för att det andra citatet finns, så många gånger det har räddat mig alltså haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0