I ALWAYS SWORE TO YOU I'LL NEVER FALL APART


Kom precis på varför jag alltid tog med mig min systemkamera överallt förr, nu när jag har en kompakt kamera tycker jag att de ser ut som mobilkamerebilder och slänger då istället alla, bortskämd med min älskade systemis alltså! Ska nog börja ta med mig den överallt igen.

Igår skulle jag och mina familj käka på nymans men eftersom min bror vägrade komma hem innan det hade stängt så skulle vi istället käka på kinan, och när vi stog där utanför så säger hela min dumma familj att de inte längre var sugna på kina? vad är det för jävla stil, istället käkade pizza!!?!?! jag var arg och vägrade först äta men med lite mutning om att cheesecake fanns hemma och att ajg inte fick någon om jag inte åt så stog det sedan en hamburgetallrik framför mig. Kvällen spenderades iaf med mina två fina vänner ida och louise, vi käkade godis och kollade på sommaren med göran.

slarvig text, orkar inte ens kolla igenom den, för nu ska jag käka cheesecake. xx

Kommentarer
Postat av: ida

du får komma hit snart igen sweetpie 1!!

2010-02-16 @ 11:32:39
URL: http://idajarlhed.blogg.se/
Postat av: matilda

hiih, i will my darliiing!

2010-02-16 @ 13:50:20
URL: http://fancyascrew,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0