and no matter how i feel, it's what i do that matters, it's up to me


Vem sa brusiga bilder? i did.  linnet är fannys och världens goaste. och världens oskönaste byxor från gina tricot.
Ska försöka öppna engelskaboken nu men varje gång jag fösöker så åker den igen lika fort och tankarna försvinner någon annanstans, känner mig mer som två människor än en. Jag mår bra tills jag är ensam.

Med en lördag planerad tack vare en av världens finaste vänner (alexander) och min bror så blir det förmodligen nog att käka hemma hos oss och spela spel. eller linus var med om simon fick vara med och vem kan väll säga nej till simon? haha, nu ska jag kolla på film. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0