WHAT GOES AROUND, COMES AROUND



(bild från i höstas någon gång)

har varit helt off den här helgen pga. att min pojkvän har varit här.
Min fredag bestod utav jackletande till Henke, besök på världens bästa godisaffär (grahns) och soffhäng
och igår så gick vi till grusgropen och åkte på presseningar i backarna och på rullbanden där jag lyckade bryta benet och slita av mig tummen, kul! sen hann vi med att äta kinamat för att fira våran lite försenade fem månaders dag. Efter det var det bara att åka hem och göra iordning sig för sen bar det av till världens bästa kusiner för julmys med nybakta smörkolor, glögg, paketlekar och en massa annat fint!

Undefär så har helgen sett ut, nu ska jag duscha och sen sova.
godnatt, xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0