DEATHLY HOLLOWS



Jag är så galet sugen på att tatuera det här märket i nacken när jag fyllt 18.
Förmodligen så kommer henke ge mig en käftsmäll om jag gör det efter som att de står för "the deathly hollows" i Harry Potter, haha!

Jag har för mig att det raka sträcket står för trollstaven som är starkare än alla andra, den runda ringen ska föreställa en sorts sten som kallas uppståndelsestenen och kan bringa tillbaka människor från det döda och trekanten är osynlighetsmanteln som aldrig tappar osynlighetsförmågan. I stort sätt så betyder alltså det här tecknet "hur man besegrar döden" typ.

HAHA, alltså ja! Jag är seriös, jag vill ha ett harry potter märke tatuerat i min nacke!!!!!!!!111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0