REMEMBER DECEMBER

a, och som vanligt uppdaterar jag som om jag inte haft några armar (dåligt alltså) när min pojkvän har varit här över helgen, och inga bilder blev det heller därför att jag hela tiden glömmer bort att jag har en systemkamera.

Jag och henke åkte iallfall till skövde i fredags runt 5 (för hans del 4) och gick runt på stan och kollade, efter det stannade vi till på tai pak och käkade vilket gynnade förbannat bra eftersom båda var hungriga så vi höll på att dö, äta bör man annars dör man liksom. Nu har åkt hem iallfall och det känns absolut inte okej någonting.

Blev iallfall några plagg rikare i helgen iallafall, bla. ett par röda (notera röda) jeans,
Varför? jo för att jag tänkte "men fan vad nice, rött gäller ju i höst så det kör vi på!"
fan vad jag ska dunka huvudet i väggen om jag inte använder de förbannade jeansen nu i höst/vinter.

haha, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0