NEVER GROWING UP



borde och ska skärpa mig med min fruktansvärt tråkiga uppdatering på senaste tiden, men jag har just nu kommit in i en period (igen) där jag bara läser Harry Potter oavbrutet och ibland har jag svårt att greppa vilket som är verklighet och vilket som är fantasi, som igår när mamma tog upp någonting om hennes hästar (har glömt vad det var) och jag ropar från rummet intill utan förvarning och gämför hästar med "kentaurerna i Harry Potter".
This is not ok!

En cambild jag kan ju iallfall erbjuda er såhär på söndagseftermiddagen, den är från gårdagen som startade hemma med kräftskiva och slutade Eric, mixen blev i slutändan en gryyyyyyym dag/kväll! nu har jag varit ifrån min kära följeslagare och bästa vän Harry Potter-boken allt för länge, vi höres godingar!

Kommentarer
Postat av: sharon

men det är chill, harry potter är ju bäst så

2010-08-15 @ 19:42:42
URL: http://sharoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0