LITE TEXT ..

halla bananas.
Det är helt kolsvart över mig nu så jag överväger att faktiskt gå och lägga mig i tid så jag överlever morgondagen men en dusch vore faktiskt på sin plats innan dess. Har ingen aning om varför jag egentligen skriver ett inlägg där jag inte har någonting att säga, eller jo .. jag saknar mig fina pojkvän, något så fruktansvärt mycket.

I övrigt har kan jag kalla mig själv MP2:a numera och är ett år närmare att studenten, HALLA!
Dock skulle jag göra allt i världen för att ha sommarlov en månad till, det här sommarlovet har varit så bra!
och innan jag slänger mig i duschen vill jag bara säga tack! till alla som har varit en del av det för tack vare er har ni gjort det till en av mina bästa somrar någonsin! hur bra låter inte det? förbannad bra.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0