WHY STOP WHEN YOU ARE ON THE TOP?


Forfarande, Alexander McQueen - död som levenade .. ändå världens bästa designer.
Tanken slog mig just att det aldrig mer kommer bli några fler McQueen-visningar, deppigt värre.
Men även om han helt klart var den bästa så finns ju även mina "nästan lika mycket favoriter som alexander" märken, typ Stella McCartney (det är någonting med dem som börjar på Mc alltså), Chloé, Alexander Wang & Celine. Hade Mc donalds gjort kläder hade det helt klart varit ett av mina favorit märken också eftersom det börjar på Mc det också, tänk er typ stora hamburgeklädnader, fan jag tror jag börjar bli trött för just nu har jag förbannat roligt åt allting .. till och med min taklampa med motivet av en sol .. ehm .. kul.
godnatt fellas!

ps. blir typ (/#)¤#" så glad (asglad) för att statistiken bara stiger, wow. välkomna eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0