WHEN THE SUN GOES DOWN





känns så skönt att slippa se snö vart man än vänder sig, idag har jag dessutom hunnit med att springa barfota på stenar som faktiskt värmde under fötterna, ätit ute i linne och upprullade jeans för första gången iår, shoppat världens sötaste rödprickiga short för fyndiga tjugofem enkronor på sportshoppen, suttit vid hamnen med världens finaste kusin och kollat ut över havet, blivit kär i en träningsoverål och valt vem jag ska gifta mig med när jag blir stor. Ibland är livet bara för härligt, dessutom fick jag höra av min underbara farfar att han älskade mig idag, sånt kan man ju aldrig få nog utav! nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt för att åka hem tyvärr, godnatt fellas! xx

ps. hoppas ni har haft en grym påsk! i know i had.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0