DON'T WALK AWAY FROM SOMETHING WHEN IT'S DEAD

Har legat i sängen sedan igårkväll och gick endast upp förut för att hämta någonting att dricka, borde kanske ha fått liggsår vid det här laget men nej då, inte riktigt än. Hudvudvärken är tillbaka och jag undrar om det beror på att jag faktiskt börjar bli sjuk igen eller om det beror på att jag sitter lite för mycket vid datorn. Dessutom är jag så otaggad på allting utom min harry potter-bok just nu att jag faktiskt sa nej till middag hemma hos mormor som förmodligen lagar världens godaste mat, och då mina guapas,  då är det något som inte riktigt är rätt ..
nu ska jag iallfall fortsätta i mitt läsande på harry potter och det flammande bägaren, vänta på bättre tider och försöka koppla bort att skolan börjar imorgon.

jag ger er här i min "stora noll-insperation för tillfället" stund, en bild från grebbestad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0