DEAD GIRL IN THE MIDDLE OF THE FLOOR

Gick in på min sjunde dag som sjuk nyss, härligt!
Jag saknar så mycket näring att jag gång på gång får ångestattacker och är helt övertygad om att jag kommer dö vilken sekund som helst. Undrar hur många kilo jag egentligen har gått ner, tror faktiskt inte jag vill veta, kan se mina revben och jag har nog aldrig sätt min ryggrad så väl i hela mitt liv .. JAG BEHÖVER GODIS!!!!!!!!!!(fast åandra sidan, helt plötsligt blev jag redo för beach'10). Dessutom trodde jag att om jag skulle bli frisk om jag gick ut och la mig utomhus inrullad i ett täcke, och såklart så blev ju inge bättre av det. Imorgon ska vi även ringa in till vårdcentralen och se vad det är för fel på mig eftersom jag inte gör några framsteg..

Nu ska jag kolla på Cougar Town (som förövrigt är världens skönaste program) & Bring it on (In it to win it & All or nothing).


Kommentarer
Postat av: ida

kryaaaaaaaaa snuttan. jag saknar dig! <3

2010-05-01 @ 10:30:24
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0