TUNN



Har sagt det förut, men säger det igen - det här är typ världens snyggaste skor.

Aja, har inte så mycket att berätta mer än att jag och fanny har haft den mest oseriösa filmlektionen idag, vi skulle göra ett projekt som handlade om att jag sköt henne och en hel del annan, och till och med lärarna skrattade åt oss, och inte med oss haha. Sen iallfall åkte vi hem till fanny och jag hjälpte henne rensa ur lite ur hennes garderob tills vi skulle äta och till mat blev det köttbullar som hennes pappa hade lagat, gott kan jag lova. Åkte hem, hann köra ner i diket också .. känns inte som mitt liv gillar mig särskillt mycket just nu.

aja, är inte i värlens bästa humör för att blogga, så får väll se hur updateringarna blir framöver ett tag.
Imorgon ska jag iallfall ta världens längsta promenad med min bästa vän!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you <3 du är min stjärna hihi

2009-09-30 @ 22:08:20
Postat av: matikda

ILOVEU! promenad imorgon efter skövde om vi orkar? hoho

2009-10-01 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0