MAYBE WE, WHY DON'T WE

Blev idolkollande förut, och bara för att min brasa var tänd så var jag bara tvungen att göra varm oboy med grädde även fast jag hade lust och spy för att jag var så mätt efter kinamaten och den varma chockladen inne i stan, men det hör väll till hösten att sitta och kolla på tv med en tänd brasa och tända ljus, med antingen te eller varm oboy .. men påminn mig om att jag aldrig mer ska dricka chocklad i hela mitt liv, fyfan jag är så trött på skiten haha.

och för cirka tio minuter sen satt jag, alicia och pappa i köket och gjorde minipizzor så dom borde vara klara vilken minut som helst, vem gör bättre pizzor än oss? iNGEN INGEN!
takecare, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0